لپ تاپ استوک دل DELL Latitude E6430 – i7 8G 256G 1G

  • پردازنده: Intel Core i7 3520M
  • ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت DDR3
  • حافظه هارد دیسک : 500G
  • کارت گرافیکی: Nvidia NVS 5200M 1G DDR5
  • نوع صفحه نمایش:  HD LED
  • اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ
  • رزولشن صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل HD
  • پورت ارتباطی : دو عدد پورت USB3.0، دو عدد پورت USB2.0، پورت HDMI
  • بلوتوث: Bluetooth® 4
  • اسپیکر: High quality speakers
  • شبکه بی سیم: 802.11a/b/g/n/ac (1×1)
  • دوربین وبکم: 720p HD
  • باتری: 6 سلولی

ارسال سریع برای تمامی سفارش ها

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای20 میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

41 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

9,450,000 تومان 7,900,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

بررسی و خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude E6430 i7 با برندکالا

    

لپ تاپ گرافیک دار Dell Latitude E6430 از سری تجاری لپ تاپ های Dell ، حافظ اطلاعات و سرمایه شماست . بدنه این لپ تاپ از ترکیب “سه فلز” ساخته شده که با مقاومت در برابر فشار ، ضربه و سایر تست های مقاومت سنجی موفق به کسب استاندارد MIL-SPEC گردید . فلزاتی همچون آلومینیوم و منیزیم که در ساختار بدنه به کار گرفته شده اند ، موجب مقاومت بسیار زیاد لپ تاپ استوک گرافیک دار Dell Latitude E6430 در برابر شرایط سخت شده اند . به سبب در هم آمیختگی فلزی ، بخش های مختلف این لپ تاپ در برابر پیچش یا فشار دچار آسیب نمی شوند . همچنین با توجه به قدرت لولاهای متصل کننده بدنه به نمایشگر خیالتان از بابت حفاظت از نمایشگر و کیبورد راحت باشد .

 

تصاویر جذاب

نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ گرافیک دار Dell Latitude E6430 از رزولوشن HD Plus بهره می برد . این وضوح تصویر مناسب اجرای تمام کاربردهای اداری و محاسباتی می باشد و حتی می توان به تماشای فیلم ، اجرای بازی و تولید محتوای تصویری نیز پرداخت . سطح مات پنل نمایشگر لپ تاپ دست دوم Latitude E6430 ، مراقب سلامتی چشمان شماست زیرا این نوع نمایشگر ، علاوه بر اینکه از بازتاب نور به چشم کاربر جلوگیری می نماید ، مناسب شرایط کار طولانی مدت نیز می باشد .

پردازش سریع با سخت افزار کارا

لپ تاپ گرافیک دار Dell Latitude E6430 ، از ترکیب سخت افزاری نسبتا سطح بالایی بهره می برد . پردازنده اصلی این لپ تاپ ، Core i7 نسل سوم از شرکت معتبر اینتل است . این پردازنده از کش چهار مگابایتی و فرکانس پردازشی 2.9 گیگاهرتزی بهره می برد . همچنین Core i7 چهار هسته ای قادر به کنترل و اجرای چهار رشته به صورت همزمان می باشد . در ترکیب با این پردازنده ، یک رم هشت گیگابایتی DDR3 قرار دارد که در صورت نیاز کاربران به اجرای برنامه های متعدد به صورت همزمان ، می توان ظرفیت آن را به 16 گیگابایت نیز افزایش داد . در لپ تاپ دست دوم Latitude E6430 از 500 گیگابایت حافظه پرظرفیت HDD استفاده شده است . در صورتی که با اسناد سنگین اکسل سر و کار دارید یا با نرم افزارهای تحلیل گر کار می کنید ، پیشنهاد می کنیم از حافظه پرسرعت SSD در ساختار این لپ تاپ گرافیک دار استفاده نمایید زیرا سرعت بارگذاری برنامه ها و اطلاعات با استفاده از حافظه های پرسرعت SSD به طرز چشم گیری افزایش می یابد .

لپ تاپ استوک Dell E6430 ، از دو نوع پردازنده گرافیکی بهره می برد ؛ یک پردازنده گرافیکی اختصاصی و یک پردازنده گرافیکی مجتمع با پردازنده اصلی . پردازنده مجتمع با واحد پردازش مرکزی ، Intel HD 4000 است که پاسخگوی نیازهای روزمره ، کارهای معمول و غیر گرافیکی است . اما اگر قصد دارید برای سرگرمی به بازی هایی از قبیل Dirt showdown یا Anno 2070 یا اجرای برنامه های گرافیکی بپردازید ، کارت گرافیک NVS 5200M محصول Nvidia شرایط بهتری را برای شما فراهم می نماید . این کارت گرافیک اختصاصی ، قادر به اجرای برنامه های مختلف طراحی از جمله فتوشاپ ، ایلاستریتور و … می باشد ، همچنین برنامه های سبک طراحی سه بعدی مانند 3DMAX نیز با این لپ تاپ قابل اجرا هستند . با توجه به اینکه کارت گرافیک Nvidia NVS 5400M از هسته های اختصاصی CUDA جهت محاسبات گرافیکی استفاده می نماید ، پردازنده اصلی دستگاه صرفا جهت اجرای برنامه های محاسباتی و تحلیلی استفاده می شود و بازدهی لپ تاپ گرافیک دار  Dell Latitude E6430 در سطح بالایی باقی می ماند . این مدل از کارت گرافیک Nvidia از فناوری Optimus نیز برخوردار است . این فناوری به سیستم اجازه می دهد در شرایطی که نیاز به قدرت اجرایی کارت گرافیک اختصاصی وجود نداشته باشد ، کارت گرافیک مجتمع با پردازنده اصلی در مدار اجرایی قرار بگیرد . این موضوع علاوه بر افزایش عمر کارت گرافیک ، به بهینه سازی مصرف انرژی لپ تاپ خصوصا در حالت استفاده از باتری کمک شایان توجه ای می نماید .

راه های ارتباطی گسترده

لپ تاپ استوک گرافیک دار Dell E6430 i7 از مجموعه پورت های متعددی جهت برقراری ارتباط با سایر تجهیزات بهره می برد . دو پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 جهت اتصال تجهیزات جانبی و انتقال اطلاعات استفاده می شوند . البته پیشنهاد می کنیم برای انتقال اطلاعات از پورت USB 3.0 استفاده نمایید که از سرعت بالاتری برخوردار است . می توان از پورت eSATA نیز به عنوان یک پورت USB 2.0 استفاده کرد . بنابراین می توان در نظر گرفت اتصال پنج دستگاه مختلف با خروجی USB مانند پرینتر ، هارد اکسترنال و … به لپ تاپ دست دوم Latitude E6430 امکان پذیر است .
لپ تاپ های تجاری معمولا جهت ارائه مطالب در جلسات استفاده می شوند . بنابراین علاوه بر پورت سازمانی Dock ، باید دارای پورت های مخصوص انتقال سیگنال های تصویری نیز باشند . لپ تاپ استوک Dell E6430 از پورت های HDMI و VGA جهت اتصال به سایر دستگاه های خروجی تصویر بهره می برد . البته خروجی تصویر از پورت HDMI به دلیل ماهیت دیجیتالی از کیفیت بالاتری نسبت به پورت دیگر برخوردار است . اما اگر پرژکتور یا مانیتور مورد نظر شما دارای این پورت ها نبود ، می توان با تهیه تبدیل مناسب این ارتباط را ایجاد کرد .

این روزها که جلسات اینترنتی به جزئی از سبک کاری افراد تبدیل شده است ، وجود امکانات لازم برای برقراری ارتباط مناسب بر بستر اینترنت از مهم ترین ملزومات یک لپ تاپ است . لپ تاپ گرافیک دار  Dell Latitude E6430 با بهره مندی از وبکم با کیفیت HD و میکروفون های داخلی قادر به ارائه امکانات لازم برای این سبک جلسات است . البته اگر در مکانی مانند کافه ، دانشگاه و … جلسات اینترنتی را برگزار می نمایید ، می توانید با استفاده از پورت ترکیبی هدست / میکروفون و اتصال هدفون کابلی تمرکز کافی داشته باشید .
پورت سازمانی Dock که بالاتر نیز اشاره شد کاربران را از اشغال بی رویه پورت های لپ تاپ و حمل کابل های مختلف راحت می کند . با تکیه دادن لپ تاپ E6430 به Docking Station ، به راحتی به سایر تجهیزات از جمله پرژکتور ، کیبورد و … متصل شده و به ارائه مطالب بپردازید .

فروشگاه برندکالا

برندکالا، پرچمدار تجربه‌ی خرید آنلاین لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری. این فروشگاه اینترنتی به عنوان یک مرجع برتر برای لپ‌تاپ‌های استوک از معتبرترین برندها مانند لپ تاپ استوک HP، لپ تاپ استوک LENOVO ، لپ تاپ استوک DELL و غیره شناخته می‌شود. تنوع بی‌نظیر محصولات از لپ‌تاپ‌ها، کیساستوک، مانیتورهای سرور استوک تا تجهیزات شبکه و قطعات کامپیوتر، کاربران را در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود یاری می‌کند.

با برندکالا، تضمین عملکرد و کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌شود. لپ‌تاپ‌های استوک این فروشگاه با بهترین کیفیت و تنوع در مدل، امکان اجرای برنامه‌ها و وظایف پیچیده را با سرعت و بهره‌وری بالا فراهم می‌کنند.

با تخفیفات و قیمت‌های مناسب، برندکالا برتری اقتصادی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، خدمات پس از فروش حرفه‌ای و پشتیبانی کاربران از جمله مزایای این فروشگاه محسوب می‌شود.

مشخصات فیزیکی
ابعاد 352*26.6*241 میلی متر
وزن 2.01 کیلوگرم
پردازنده مرکزی
سازنده پردازنده Intel
سري پردازنده Intel Core i7
مدل پردازنده 3520M
حافظه RAM
ظرفيت حافظه RAM 8 گيگابايت
نوع حافظه RAM DDR3
حافظه داخلی
قابلیت ارتقا دارد
پردازنده گرافیکی
سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافيکي Nvidia Quadro NVS 5200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 1 گیگابایت
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش 14 اينچ
رزولوشن 1080 × 1920
صفحه نمایش مات بله
صفحه نمایش لمسی خیر
پورت ها
پورت HDMI دارد
تعداد پورت USB 2.0 دو عدد
تعداد پورت USB 3.0 2
پورت USB-C ندارد
پورت VGA دارد
ارتباطات
شبکه بي سيم 802.11b/g/n
بلوتوث Bluetooth 4.0
امکانات
درایو نوری دارد
حسگر اثر انگشت ندارد
بلندگو بلندگوهای داخلی استریو
دوربین
دوربين 720p HD
حداکثر رزولوشن عکس 1280 x 720
باتری
نوع باتري 6 سلولي
توضیحات باتری 6-cell (60Wh) Lithium Ion battery with ExpressCharge™
سایر مشخصات
سيستم عامل Microsoft Windows 10
رنگ

سرمه ای

پردازنده

intel i7 3740QM

RAM

8گیگ

حافظه داخلی

256GB SSD, 500GB HDD

صفحه نمایش

14.1"

گرافیک

NVIDIA NVS 5200M 1GB DDR5

گارانتی

وضعیت

استوک

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لپ تاپ استوک دل DELL Latitude E6430 – i7 8G 256G 1G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی